Evija Mirķe
MI trenere, lektore, pētniece, konsultante
Zinātnes doktore (PhD) sociālajās zinātnēs
Es esmu MI trenere, biznesa konsultante un pētniece. Es pētu mācību metodoloģiju kopā ar jaunākajām tehnoloģijām, specializējoties MI izmantošanā izglītībā. Strādāju pie pētniecības projekta "Mākslīgais intelekts viedai skolai", kur meklēju atbildes uz jautājumu, kā skolotājiem efektīvāk strādāt, izmantojot MI tehnoloģijas.

Es esmu atvērta jauniem sadarbības piedāvājumiem pētniecības jomā (no 2026. gada janvāra) un apmācību piedāvājumiem (gan klātienē, gan attālināti).
Sazinieties ar mani
Darba pieredze
Mācību centra KOPĀ AUGAM vadītāja, lektore
SIA "Augam kopā" valdes locekle
2021.g. februāris - pašlaik
Pētniece, lektore Rīgas Tehniskajā universitātē
2020.g. augusts - pašlaik
Pēcdoktorantūras projekts "Mākslīgais intelekts viedai skolai"
Orcid ID  https://orcid.org/0000-0002-0491-8404
Scopus ID  57208079887
Researchgate  https://www.researchgate.net/profile/Evija-Mirke
Skolotāja
2019.g. decembris - 2023.g. augusts
Zviedru valoda (Rīgas centra humanitārā vidusskola)
Dizains un tehnoloģijas (Rūjienas vidusskola, Rīgas 72.vidusskola)
Datorika (Rīgas 6.vidusskola)
Vecākā IKT eksperte Valsts izglītības satura centrā
2016.g. oktobris - 2020.g. jūnijs
Projekts “Kompetenču pieeja mācību saturā” jeb Skola2030 (proj.nr. 8.3.1.1/16/1/002)
Biznesa konsultante, tulkotāja, valdes locekle SIA "EM konsultāciju centrs"
2011.g. novembris - pašlaik
Izglītība
Zinātnes doktore (Ph.D) Sociālajās zinātnēs
Rīgas Tehniskā universitāte (2023)
Studiju programma: E-mācību tehnoloģijas un pārvaldība
Diploms no Liepājas Universitātes
Doktora disertācija: “Skolotāju gatavība attālinātām mācībām 2020.–2021. gada pandēmijas laikā”
Skolotāja profesionālā augstākā izglītība
Latvijas Universitāte (2021)
Otrā līmeņa augstākā izglītība
Maģistra grāds (Comp.Sc.)
Vidzemes augstskola (2016)
Profesionālais maģistra grāds Sociotehnisku sistēmu modelēšanā
Bakalaura grāds
RISEBA (2006)
Uzņēmējdarbības vadītāja kvalifikācija
Profesionālās prasmes
Manas profesionālās prasmes ietver:
— izglītības vadību un pedagoģisko pieredzi
— plašu biznesa izpratni, pateicoties konsultantes darbam un personāla vadības projektu pieredzei;
— talantu piesaistes spējas strādājot personāla atlasē.

Savā karjerā esmu ieguvusi unikālu dažādās disciplīnās nepieciešamu prasmju kombināciju, kas apvieno izpratni par pedagoģiju un izglītības iestādes vadību, tehniska izpratne par MI sistēmām, biznesa vadības prasmju kombinācija un pieredze personāla jomā.

Valodas


Latviešu (dzimtā)

Angļu (C1/C2)

Zviedru (C1)

Krievu (C1)

Franču, Korejiešu (pamatzināšanas)

Zinātniskās publikācijas
Šeit minētas manas zinātniskās publikācijas. Citi raksti meklējami emuārā (zemāk).
Higher Education Students' Early Perceptions of ChatGPT: Global Survey Data
Ravšelj D, Keržič D, Tomaževič N, Umek L, Brezovar N, A. Iahad N, et al. (2025) Higher education students’ perceptions of ChatGPT: A global study of early reactions. PLoS ONE 20(2): e0315011. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0315011
Teachers’ Readiness for Emergency Remote Teaching and Its Relation to Subject Area During the COVID-19 Pandemic
Mirķe, E. (2023). Teachers’ Readiness for Emergency Remote Teaching and Its Relation to Subject Area During the COVID-19 Pandemic. International Conference of Collaborative Learning (ICL 2022), 2022. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26876-2_41 (SCOPUS)
Teachers’ Readiness for Remote Teaching During Covid-19 Pandemic: The Case of Latvia
Mirķe, E., Tzivian, L. (2021) Teachers’ Readiness for Remote Teaching During Covid-19 Pandemic: The Case of Latvia, 2021 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 2021, pp. 537–542, ttps://doi.org/10.1109/EDUCON46332.2021.9454088
(SCOPUS)
Factors of successful work in school during COVID-19 pandemic in Latvia
Mirķe, E., Tzivian, L. (2021). Factors of Successful Work in
School During Covid-19 Pandemics in Latvia.
From Daniela, L. & Visvizi, A. (Red.), Distance Learning in
Times of Pandemic: Issues, Implications and Best Practice
(1st ed., pages 211–225). Taylor&Francis.
Measuring Teachers-As-Learners’ Digital Skills and Readiness to Study Online for Successful e-Learning Experience
Mirķe, E., Cakula, S., Tzivian, L. (2019). Measuring Teachers-As-Learners’ Digital Skills and Readiness to Study Online for Successful e-Learning Experience. Journal of Teacher Education for Sustainability, 21(2) 5–16. https://doi.org/10.2478/jtes-2019-0013 (SCOPUS)
Adults’ readiness for online
learning in the Czech Republic
and Latvia (digital competence
as a result of ICT education policy
and information society
development strategy)
Mirķe, E., Kašparová, E., Cakula, S. (2019). Adults’ readiness for
online learning in the Czech Republic and Latvia
(digital competence as a result of ICT education policy
and information society development strategy).
Periodicals of Engineering and Natural Sciences, 7(1),
205–215. https://doi.org/10.21533/pen.v7i1.366 (SCOPUS)
Adults’ Digital Competence And Readiness For Online Learning: Preliminary findings on Latvian adult learners’ readiness to study online
Mirķe, E., Cakula, S. Adults’ Digital Competence and Readiness for Online Learning: Preliminary Findings on Latvian Adult Learners’ Readiness to Study Online. International Journal of Advanced Trends in Computer Science and Engineering, 2019, Vol. 8, No. 1, 22.-27.lpp. ISSN 2278-3091. doi:10.30534/ijatcse/2019/0581.12019
Simulation Modelling for School Development in Ādaži Municipality
Mirķe, E., Cakula, S. Simulation Modelling for School Development in Ādaži Municipality. No: Rural Environment. Education. Personality. (REEP): Proceedings of the 10th International Scientific Conference, Latvija, Riga, 12.-13. maijs, 2017. Jelgava: 2017, 127.-133.lpp. ISBN 978-9984-48-259-0. ISSN 2255-808X.
Raksti medijos un citur
    Īsa biogrāfija
    Evija Mirķe ir dzimusi Valmierā. Vidējo izglītību ieguvusi Rūjienas vidusskolā un Rodengymnasium Norteljē, Zviedrijā.

    Pēdējos deviņus gadus Evija strādājusi izglītības jomā: Rīgas Tehniskajā universitātē par lektori, pētnieci, vadījusi pirmsskolas izglītības iestādi "Ketes māja", strādājusi par skolotāju vairākās izglītības iestādēs, kā arī bijusi vecākā IKT eksperte Valsts izglītības satura centra projektā "Kompetenču pieeja mācību saturā" (pazīstams kā Skola2030).

    Evijas zinātniskās intereses skar mākslīgo intelektu izglītībā, skolotāja darbā, attālinātas mācības, e-mācības, algoritmisko domāšanu un robotiku bērnudārzā.
    rakstiet: evija@emkc.eu
    Fotogrāfijas: Inese Kalniņa, Šeila Orlova, SIA "Augam kopā" fotogrāfijas

    Visi teksta, foto un video materiāli pieder to īpašniekiem un ir paredzēti tikai demonstrācijas nolūkiem. Lūdzu, neizmantojiet tos komerciālos nolūkos bez īpašnieka piekrišanas.
    Made on
    Tilda